• slider-image

Campus Van Eyck

Grafische vormgeving, signing en uitvoering

2016

Marketing, imago en goede communicatie naar de doelgroep, is in het onderwijs niet langer het exclusieve terrein van hogescholen en universiteiten. Ook basis- en secundaire scholen maken gebruik van reclame en marketing om ouders te overtuigen om voor hun school te kiezen maar ook om hun marktpositie te versterken.

Signing

De geografische ligging van de Campus Van Eyck is niet evident. Ze wordt door een drukke straat doormidden gesplitst. Er was dus nood aan een duidelijke bewegbewijzering en een aanduiding van de verschillende gebouwen.
De borden langs beide kanten van de weg zijn niet alleen kleurrijk maar geven het straatbeeld nu ook een andere aanblik.

Grafische vormgeving 

Op de Campus Van Eyck zijn diverse scholen gevestigd. Communicatie was versnipperd en vorm niet op elkaar afgestemd. 
In de brochure 'Campus Van Eyck opent je blik' staan alle scholen in een éénduidige communicatie en vorm.

Net zoals de signing draagt de brochure ook bij aan een duidelijk profilering van de scholengemmenschap als één verbond.